Субота, 04.05.2024, 00:52
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Красноградська вечірня (змінна) школа

Меню сайту
Форма входу
Пошук
Календар
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

www.mon.gov.ua

http://pedpresa.ua

Психологічна служба

Визначальним  фактором  специфіки  вечірньої  (змінної) школи  є  її  контингент  учнів, різний за варіантами дидактичного й соціального досвіду, за соціальним  і віковим складом; розвитком  пізнавальних  здібностей,  мотивації  навчальної  діяльності,  «важких» підлітків  і  безробітної молоді. Ще  одна  цікава  особливість  контингенту  сучасної  вечірньої школи – неоднорідність за віком, пізнавальними інтересами, психологічними особливостями, вони  всі  пов’язані  загальноосвітнім  навчанням  в  одному  класі  -  дорослі  люди  і  підлітки  при зміні соціальної ролі кожного (підліток почуває себе дорослим, а дорослий  - учнем).

 

Основні завдання роботи психологічної служби на 2014/ 2015 навчальний рік:

1. Психологічний супровід професійного самовизначення учнів;

2. Психологічний супровід випускників до та під час державної підсумкової атестації;

3. Здійснення кунсультативної роботи.

4. Здійснення корекційно-розвивальної роботи.

5. Забезпечення психологічним супроводом дітей з особливими освітніми потребами.

6. Орієнтація роботи на соціально-психологічну профілактику негативних явищ в учнівському середовищі, превентивну освіту, профілактику девіантної і ризикованої поведінки учнів.

7. Здійснення соціально-педагогічної реабілітаціїї учнів, які зазнали різних форм насильства, були втягнуті  протиправні дії, наркоманію, незаконні види праці; які з тих чи інших причин не відвідують школу, знаходяться у скрутному життєвому становищі тощо.

8. Профілактика дезадаптації учнів (виявлення можливої «групи ризику»), які мають відхилення у поведінці, ознаки емоційних розладів, визначення причин труднощів і розробка шляхів їх подолання.

9. Виявлення обдарованих учнів.

10. Здійснення психологічного супроводу дітей підліткового та юнацького віку (консультування з особистісних проблем; тематичні бесіди, заняття, психологічна допомога в кризових ситуаціях).

11.Профілактика та подолання явищ жорстокості, насильства, злочинності, правопорушень, вживання алкогольних і наркотичних речовин.

12. Провести психолого-педагогічні консиліуми щодо розробки індивідуального підходу до важковиховуваних учнів.

13. Залучати вчителів до творчого пошуку, який базується на знаннях основ загальної, соціальної та вікової психології.

 

Основні напрями діяльності психологічної служби

1. Соціально-психологічна і педагогічна реабілітація учнів, які знаходяться у кризовій життєвій ситуації, соціально незахищених дітей і дітей з особливими потребами.

2. Психодіагностична робота з вивчення психічного стану учнів.

3. Психодіагностування з виявлення учнів з девіантною поведінкою.

4. Вивчення відношення учнів до проблеми сучасності

5. Робота з педагогічними працівниками (психологічна просвіта/консультування з актуальних питань навчально-виховного процесу, особистісної сфери; психологічний супровід функціонування дитячого/педагогічного колективу на різних етапах його існування; вивчення особливостей педагогічної діяльності).

6. Вивчення батьківсько-дитячих відносин (відвідування батьків за місцем роботи та вдома).

7. Діагностика професійної спрямованості учнів випускних класів.

8. Робота з учнями пільгового контингенту, учнями «групи ризику».

9. Превентивне виховання, формування здорового способу життя.

10. Робота з учнями у яких виявлено депресивний стан.

11. Проведення консультаційної роботи з учнями, батьками, вчителями.

12. Робота з учнями, що перебувають на обліку.

13. Робота з учнями щодо профілактики правопорушень.

14. Підвищення психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу.

15. Психологізація навчання та технології створення комфортного освітнього середовища в навчальному закладі.

16. Вирішення питань з місцевими органами виконавчої влади та громадського самоврядування.